Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 52 gevonden artikelen
 
 
  Action learning from a participant's perspective
 
 
Titel: Action learning from a participant's perspective
Auteur: Lee, N. J.
Verschenen in: Action learning
Paginering: Jaargang 3 (2006) nr. 1 pagina's 89-96
Jaar: 2006-04-01
Inhoud: The overall aim of this paper is to give an account of action learning in practice. It demonstrates the potential strengths and weaknesses of action learning. The information given is derived from five years in an action learning set. Significant events from within and without the action learning set will be explored using the themes clarifying; attending; and disengaging. The subsequent impact of the action learning experience on my professional practice will also be discussed.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 52 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland