include_once 'Zend/View/Helper/HeadMeta.php'; include_once 'Zend/View/Helper/HeadScript.php'; include_once 'Zend/View/Helper/HeadStyle.php'; include_once 'Zend/View/Helper/Translate.php'; include_once 'Zend/View/Helper/Url.php'; include_once 'Zend/View/Helper/Layout.php'; include_once 'Zend/Controller/Action/Helper/ViewRenderer.php'; include_once 'Zend/Filter/Word/CamelCaseToDash.php'; include_once 'Zend/Filter/StringToLower.php'; include_once 'Zend/View/Helper/Placeholder.php'; include_once 'Zend/View/Helper/HeadTitle.php'; include_once 'Zend/View/Helper/HeadLink.php'; IBL Tool - Digitale Bibliotheek
  Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  The Effect of Culture in Forming E-Loyalty Intentions: A Cross-Cultural Analysis between Argentina and Spain
 
 
Titel: The Effect of Culture in Forming E-Loyalty Intentions: A Cross-Cultural Analysis between Argentina and Spain
Auteur: Gracia, Daniel Belanche
Ariño, Luis V. Casaló
Blasco, Miguel Guinalíu
Verschenen in: Business research quarterly
Paginering: Jaargang 18 () nr. 4 pagina's 275-292
Jaar: 2015-10
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage UK: London, England
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland