Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Gautam Mahajan, Total Customer Value Management: Transforming Business Thinking. New Delhi: Response Books (Business Books from SAGE), 2011, 326 pp., Rs 450 (ISBN: 978-81-321-0312-7 [PB]).
 
 
Titel: Gautam Mahajan, Total Customer Value Management: Transforming Business Thinking. New Delhi: Response Books (Business Books from SAGE), 2011, 326 pp., Rs 450 (ISBN: 978-81-321-0312-7 [PB]).
Auteur: Banerjee, Mohua
Verschenen in: Global business review
Paginering: Jaargang 12 (2011) nr. 3 pagina's 484-485
Jaar: 2011-10
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage India: New Delhi, India
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland