Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 19 gevonden artikelen
 
 
  Deferred Feedback Does Not Dissociate Implicit and Explicit Category-Learning Systems: Commentary on Smith et al. (2014)
 
 
Titel: Deferred Feedback Does Not Dissociate Implicit and Explicit Category-Learning Systems: Commentary on Smith et al. (2014)
Auteur: Le Pelley, Mike E.
Newell, Ben R.
Nosofsky, Robert M.
Verschenen in: Psychological science
Paginering: Jaargang 30 () nr. 9 pagina's 1403-1409
Jaar: 2019-09
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland