Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Wissen, was Schülerinnen und Schülern schwer fällt. Welche Faktoren beeinflussen die Schwierigkeitseinschätzung von Mathematikaufgaben? - Knowing What Students Know. Which Factors Influence Teachers’ Estimation of Task Difficulty?
 
 
Titel: Wissen, was Schülerinnen und Schülern schwer fällt. Welche Faktoren beeinflussen die Schwierigkeitseinschätzung von Mathematikaufgaben? - Knowing What Students Know. Which Factors Influence Teachers’ Estimation of Task Difficulty?
Auteur: Ostermann, Andreas
Leuders, Timo
Nückles, Matthias
Verschenen in: Journal für Mathematik-Didaktik
Paginering: Jaargang 36 (2015) nr. 1 pagina's 45-76
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland