Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Teachers Facing the Dilemma of Multiple Representations Being Aid and Obstacle for Learning: Evaluations of Tasks and Theme-Specific Noticing - Lehrkräfte und das Dilemma von vielfältigen Repräsentation zwischen Lernhilfe und Lernhürde – Beurteilung von Aufgaben und spezifisches Noticing
 
 
Titel: Teachers Facing the Dilemma of Multiple Representations Being Aid and Obstacle for Learning: Evaluations of Tasks and Theme-Specific Noticing - Lehrkräfte und das Dilemma von vielfältigen Repräsentation zwischen Lernhilfe und Lernhürde – Beurteilung von Aufgaben und spezifisches Noticing
Auteur: Dreher, Anika
Kuntze, Sebastian
Verschenen in: Journal für Mathematik-Didaktik
Paginering: Jaargang 36 (2014) nr. 1 pagina's 23-44
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland