Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 11 gevonden artikelen
 
 
  What they say is what they do? Comparing task-specific self-reports, think-aloud protocols, and study traces for measuring secondary school students’ text-learning strategies
 
 
Titel: What they say is what they do? Comparing task-specific self-reports, think-aloud protocols, and study traces for measuring secondary school students’ text-learning strategies
Auteur: Rogiers, Amelie
Merchie, Emmelien
Van Keer, Hilde
Verschenen in: European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Paginering: Jaargang 35 () nr. 2 pagina's 315-332
Jaar: 2019-08-05
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland