Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 20 van 32 gevonden artikelen
 
 
  Partnering with Educators to Iteratively Co-create Tools to Support Teachers’ Use of Equity-Focused Positive Behavioral Supports
 
 
Titel: Partnering with Educators to Iteratively Co-create Tools to Support Teachers’ Use of Equity-Focused Positive Behavioral Supports
Auteur: Owens, Julie Sarno
Exner-Cortens, Deinera
Cappella, Elise
DeShazer, Madeline
May, Natalie
Seipp, John
Claussen, Caroline
Zieg, Nicholas
Garcia, Maria
Verschenen in: School mental health
Paginering: Jaargang 16 () nr. 3 pagina's 824-845
Jaar: 2024-04-22
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 20 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland