Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 23 van 23 gevonden artikelen
 
 
  Sustaining BEST in CLASS: Teacher-Reported Evidence-Based Practice Use with Students at Risk for Emotional and Behavioral Disorders Amidst the COVID-19 Pandemic
 
 
Titel: Sustaining BEST in CLASS: Teacher-Reported Evidence-Based Practice Use with Students at Risk for Emotional and Behavioral Disorders Amidst the COVID-19 Pandemic
Auteur: Washington-Nortey, Melissa
Granger, Kristen
Sutherland, Kevin S.
Conroy, Maureen
Kaur, Navneet
Hetrick, Allyse
Verschenen in: School mental health
Paginering: Jaargang 15 () nr. 2 pagina's 470-483
Jaar: 2022-12-20
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 23 van 23 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland