Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
 
  A written language intervention for at-risk second grade students: a randomized controlled trial of the process assessment of the learner lesson plans in a tier 2 response-to-intervention (RtI) model
 
 
Titel: A written language intervention for at-risk second grade students: a randomized controlled trial of the process assessment of the learner lesson plans in a tier 2 response-to-intervention (RtI) model
Auteur: Hooper, Stephen R.
Costa, Lara-Jeane C.
McBee, Matthew
Anderson, Kathleen L.
Yerby, Donna Carlson
Childress, Amy
Knuth, Sean B.
Verschenen in: Annals of dyslexia
Paginering: Jaargang 63 (2011) nr. 1 pagina's 44-64
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland