Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 25 gevonden artikelen
 
 
  Applying web-mediated co-curricular learning and phenomenon-based learning to improve students’ programming skills and self-efficacy in an online programming course
 
 
Titel: Applying web-mediated co-curricular learning and phenomenon-based learning to improve students’ programming skills and self-efficacy in an online programming course
Auteur: Tsai, Chia-Wen
Lee, Lan-Yu
Tang, Hui-Wen
Lin, Chih-Hsien
Hsu, Lynne Cheng
Verschenen in: Universal access in the information society
Paginering: Jaargang 22 () nr. 2 pagina's 555-568
Jaar: 2022-01-27
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 25 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland