Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Teachers as designers of formative e-rubrics: a case study on the introduction and validation of go/no-go criteria
 
 
Titel: Teachers as designers of formative e-rubrics: a case study on the introduction and validation of go/no-go criteria
Auteur: Company, Pedro
Otey, Jeffrey
Agost, María-Jesús
Contero, Manuel
Camba, Jorge D.
Verschenen in: Universal access in the information society
Paginering: Jaargang 18 (2019) nr. 3 pagina's 675-688
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland