Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Reigeluth, C.M., Beatty, B.J., & Myers, R.D., (Eds.) (2017). Instructional-Design Theories and Models, Volume IV: The Learner-Centered Paradigm of Education. New York: Routledge
 
 
Titel: Reigeluth, C.M., Beatty, B.J., & Myers, R.D., (Eds.) (2017). Instructional-Design Theories and Models, Volume IV: The Learner-Centered Paradigm of Education. New York: Routledge
Auteur: Jones, Marshall G.
Verschenen in: TechTrends
Paginering: Jaargang 61 (2017) nr. 5 pagina's 507-508
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland