Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 4 gevonden artikelen
 
 
  The relationship between approaches to teaching and approaches to studying: a two-level structural equation model for biology achievement in high school
 
 
Titel: The relationship between approaches to teaching and approaches to studying: a two-level structural equation model for biology achievement in high school
Auteur: Rosário, Pedro
Núñez, José Carlos
Ferrando, Pere J.
Paiva, Maria Olímpia
Lourenço, Abílio
Cerezo, Rebeca
Valle, Antonio
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 8 (2013) nr. 1 pagina's 47-77
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 4 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland