Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 26 gevonden artikelen
 
 
  Can metacognitive monitoring be trained procedurally in the classroom?
 
 
Titel: Can metacognitive monitoring be trained procedurally in the classroom?
Auteur: Proust, Joelle
Guilleray, Frédéric
Serveau, Victor
Goupil, Louise
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 20 () nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2025-04-10
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 26 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland