Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 16 gevonden artikelen
 
 
  The promotion of self-regulated learning in the classroom: a theoretical framework and an observation study
 
 
Titel: The promotion of self-regulated learning in the classroom: a theoretical framework and an observation study
Auteur: Vosniadou, Stella
Bodner, Erin
Stephenson, Helen
Jeffries, David
Lawson, Michael J.
Darmawan, IGusti Ngurah
Kang, Sean
Graham, Lorraine
Dignath, Charlotte
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 19 () nr. 1 pagina's 381-419
Jaar: 2024-01-29
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland