Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 19 gevonden artikelen
 
 
  Modeling self-regulated learning as learners doing learning science: How trace data and learning analytics help develop skills for self-regulated learning
 
 
Titel: Modeling self-regulated learning as learners doing learning science: How trace data and learning analytics help develop skills for self-regulated learning
Auteur: Winne, Philip H.
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 17 () nr. 3 pagina's 773-791
Jaar: 2022-05-16
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland