Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 4 gevonden artikelen
 
 
  How do students process complex formative feedback in question-answering tasks? A think-aloud study
 
 
Titel: How do students process complex formative feedback in question-answering tasks? A think-aloud study
Auteur: Máñez, Ignacio
Vidal-Abarca, Eduardo
Kendeou, Panayiota
Martínez, Tomás
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 14 (2019) nr. 1 pagina's 65-87
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 4 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland