Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Talking to children about science is harder than we think: characteristics and metacognitive judgments of explanations provided to children and adults
 
 
Titel: Talking to children about science is harder than we think: characteristics and metacognitive judgments of explanations provided to children and adults
Auteur: Vlach, Haley A.
Noll, Nigel
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 11 (2016) nr. 3 pagina's 317-338
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland