Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Differences in student reasoning about belief-relevant arguments: a mixed methods study
 
 
Titel: Differences in student reasoning about belief-relevant arguments: a mixed methods study
Auteur: McCrudden, Matthew T.
Barnes, Ashleigh
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 11 (2015) nr. 3 pagina's 275-303
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland