Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Using multiple, contextualized data sources to measure learners’ perceptions of their self-regulated learning
 
 
Titel: Using multiple, contextualized data sources to measure learners’ perceptions of their self-regulated learning
Auteur: McCardle, Lindsay
Hadwin, Allyson F.
Verschenen in: Metacognition and Learning
Paginering: Jaargang 10 (2015) nr. 1 pagina's 43-75
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland