Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Emotional engagement, social interactions, and the development of an afterschool game design curriculum
 
 
Titel: Emotional engagement, social interactions, and the development of an afterschool game design curriculum
Auteur: Kwah, Helen
Milne, Catherine
Tsai, Tzuchi
Goldman, Ricki
Plass, Jan L.
Verschenen in: Cultural studies of science education
Paginering: Jaargang 11 (2014) nr. 3 pagina's 713-740
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland