Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 22 van 28 gevonden artikelen
 
 
  The Moderating Role of School Resources on the Relationship Between Student Socioeconomic Status and Social-Emotional Skills: Empirical Evidence from China
 
 
Titel: The Moderating Role of School Resources on the Relationship Between Student Socioeconomic Status and Social-Emotional Skills: Empirical Evidence from China
Auteur: Shi, Jieping
Qiu, Hui
Ni, Aohua
Verschenen in: Applied research in quality-of-life
Paginering: Jaargang 18 () nr. 5 pagina's 2349-2370
Jaar: 2023-05-31
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 22 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland