Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  To Escape the ‘Finishing the Biology Syllabus Syndrome’: An Action Research Exploratory Study in Explicit Modelling for Malaysian Biology Teacher Training
 
 
Titel: To Escape the ‘Finishing the Biology Syllabus Syndrome’: An Action Research Exploratory Study in Explicit Modelling for Malaysian Biology Teacher Training
Auteur: Daniel, Esther Gnanamalar Sarojini
Verschenen in: Systemic practice and action research
Paginering: Jaargang 24 (2010) nr. 3 pagina's 211-236
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland