Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Who wants to learn harder? The relationship between conservatism and liberalism, desirable difficulties, and academic learning
 
 
Titel: Who wants to learn harder? The relationship between conservatism and liberalism, desirable difficulties, and academic learning
Auteur: Mariss, Antonia
Wenzel, Kristin
Grünberg, Chawwah
Reinhard, Marc-André
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 25 () nr. 1 pagina's 209-248
Jaar: 2022-01-04
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland