Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
 
  The relations between implicit intelligence beliefs, autonomous academic motivation, and school persistence intentions: a mediation model
 
 
Titel: The relations between implicit intelligence beliefs, autonomous academic motivation, and school persistence intentions: a mediation model
Auteur: Renaud-Dubé, Andréanne
Guay, Frédéric
Talbot, Denis
Taylor, Geneviève
Koestner, Richard
Verschenen in: Social psychology of education
Paginering: Jaargang 18 (2015) nr. 2 pagina's 255-272
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland