Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The Challenge of Evaluating Students’ Scientific Literacy in a Writing-to-Learn Context
 
 
Titel: The Challenge of Evaluating Students’ Scientific Literacy in a Writing-to-Learn Context
Auteur: Tomas, Louisa
Ritchie, Stephen M.
Verschenen in: Research in science education
Paginering: Jaargang 45 (2014) nr. 1 pagina's 41-58
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland