Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Universal Mindfulness Training in Schools for Adolescents: a Scoping Review and Conceptual Model of Moderators, Mediators, and Implementation Factors
 
 
Titel: Universal Mindfulness Training in Schools for Adolescents: a Scoping Review and Conceptual Model of Moderators, Mediators, and Implementation Factors
Auteur: Tudor, Kate
Maloney, Shannon
Raja, Anam
Baer, Ruth
Blakemore, Sarah-Jayne
Byford, Sarah
Crane, Catherine
Dalgleish, Tim
De Wilde, Katherine
Ford, Tamsin
Greenberg, Mark
Hinze, Verena
Lord, Liz
Radley, Lucy
Opaleye, Emerita Satiro
Taylor, Laura
Ukoumunne, Obioha C.
Viner, Russell
,
Kuyken, Willem
Montero-Marin, Jesus
Verschenen in: Prevention science
Paginering: Jaargang 23 () nr. 6 pagina's 934-953
Jaar: 2022-03-10
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland