Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 13 gevonden artikelen
 
 
  How Do School-Based Prevention Programs Impact Teachers? Findings from a Randomized Trial of an Integrated Classroom Management and Social-Emotional Program
 
 
Titel: How Do School-Based Prevention Programs Impact Teachers? Findings from a Randomized Trial of an Integrated Classroom Management and Social-Emotional Program
Auteur: Domitrovich, Celene E.
Bradshaw, Catherine P.
Berg, Juliette K.
Pas, Elise T.
Becker, Kimberly D.
Musci, Rashelle
Embry, Dennis D.
Ialongo, Nicholas
Verschenen in: Prevention science
Paginering: Jaargang 17 (2016) nr. 3 pagina's 325-337
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland