Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
 
  A Case Study of Elementary Science Teaching as Mediated Action: Transformations of Context, Meaning, and Action
 
 
Titel: A Case Study of Elementary Science Teaching as Mediated Action: Transformations of Context, Meaning, and Action
Auteur: Michael T. Hayes
Verschenen in: Learning environments research
Paginering: Jaargang 5 (2002) nr. 2 pagina's 17 p.
Jaar: 2002
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht, The Netherlands
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland