Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Fostering independence through an academic culture of social responsibility: a grounded theory for engaging at-risk students
 
 
Titel: Fostering independence through an academic culture of social responsibility: a grounded theory for engaging at-risk students
Auteur: Szlyk, Hannah Selene
Verschenen in: Learning environments research
Paginering: Jaargang 21 (2017) nr. 2 pagina's 195-209
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland