Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 28 van 59 gevonden artikelen
 
 
  How Future Teachers Develop Professional Knowledge Through Reflective Writing in a Dialogical Frame
 
 
Titel: How Future Teachers Develop Professional Knowledge Through Reflective Writing in a Dialogical Frame
Auteur: Vanhulle, Sabine
Verschenen in: L1 educational studies in language and literature
Paginering: Jaargang 5 (2005) nr. 3 pagina's 287-314
Jaar: 2005
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 28 van 59 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland