Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ potential to promote students’ deeper learning in whole-class teaching: An observation study in Norwegian classrooms
 
 
Titel: Teachers’ potential to promote students’ deeper learning in whole-class teaching: An observation study in Norwegian classrooms
Auteur: Sølvik, Randi M.
Glenna, Anne E. H.
Verschenen in: Journal of educational change
Paginering: Jaargang 23 () nr. 3 pagina's 343-369
Jaar: 2021-03-17
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland