Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 15 gevonden artikelen
 
 
  The Effect of Comparative Advertising on Consumer Perceptions: Similarity or Differentiation?
 
 
Titel: The Effect of Comparative Advertising on Consumer Perceptions: Similarity or Differentiation?
Auteur: Soscia, Isabella
Girolamo, Simona
Busacca, Bruno
Verschenen in: Journal of business and psychology
Paginering: Jaargang 25 (2009) nr. 1 pagina's 109-118
Jaar: 2009
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland