Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Professional Development Improves Teachers' Embedded Instruction and Children's Outcomes in a Chinese Inclusive Preschool
 
 
Titel: Professional Development Improves Teachers' Embedded Instruction and Children's Outcomes in a Chinese Inclusive Preschool
Auteur: Ai, Jun
Zhao, Meiju
Behrens, Sarah
Horn, Eva M.
Verschenen in: Journal of behavioral education
Paginering: Jaargang 33 () nr. 2 pagina's 374-395
Jaar: 2022-09-10
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland