Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Does Intervention Session Length Matter? A Comparison of a Math Intervention Across Three Durations
 
 
Titel: Does Intervention Session Length Matter? A Comparison of a Math Intervention Across Three Durations
Auteur: DeFouw, Emily R.
Collier-Meek, Melissa A.
Daniels, Brian
Codding, Robin S.
Veiga, Margarida
Verschenen in: Journal of behavioral education
Paginering: Jaargang 32 () nr. 3 pagina's 500-526
Jaar: 2021-11-19
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring