Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 9 gevonden artikelen
 
 
  School-Based Supports and Interventions to Improve Social and Behavioral Outcomes with Racially and Ethnically Minoritized Youth: A Review of Recent Quantitative Research
 
 
Titel: School-Based Supports and Interventions to Improve Social and Behavioral Outcomes with Racially and Ethnically Minoritized Youth: A Review of Recent Quantitative Research
Auteur: Fallon, Lindsay M.
DeFouw, Emily R.
Cathcart, Sadie C.
Berkman, Talia S.
Robinson-Link, Patrick
O’Keeffe, Breda V.
Sugai, George
Verschenen in: Journal of behavioral education
Paginering: Jaargang 31 () nr. 1 pagina's 123-156
Jaar: 2021-05-01
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland