Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Fluent Reading as the Improvement of Stimulus Control: Additive Effects of Performance-Based Interventions to Repeated Reading on Students' Reading and Error Rates
 
 
Titel: Fluent Reading as the Improvement of Stimulus Control: Additive Effects of Performance-Based Interventions to Repeated Reading on Students' Reading and Error Rates
Auteur: Chafouleas, Sandra M.
Martens, Brian K.
Dobson, Robin L.
Weinstein, Kristen S.
Gardner, Kate B.
Verschenen in: Journal of behavioral education
Paginering: Jaargang 13 (2004) nr. 2 pagina's 67-81
Jaar: 2004
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland