Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Undergraduate Students’ Profiles of Cognitive Load in Augmented Reality–Assisted Science Learning and Their Relation to Science Learning Self-efficacy and Behavior Patterns
 
 
Titel: Undergraduate Students’ Profiles of Cognitive Load in Augmented Reality–Assisted Science Learning and Their Relation to Science Learning Self-efficacy and Behavior Patterns
Auteur: Lin, Xiao-Fan
Wong, Seng Yue
Zhou, Wei
Shen, Weipeng
Li, Wenyi
Tsai, Chin-Chung
Verschenen in: International journal of science and mathematics education
Paginering: Jaargang 22 () nr. 2 pagina's 419-445
Jaar: 2023-05-04
Inhoud:
Uitgever: Springer Nature Singapore, Singapore
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland