Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ Knowledge of Fractions, Ratios, and Proportional Relationships: the Relationship Between Two Theoretically Connected Content Areas
 
 
Titel: Teachers’ Knowledge of Fractions, Ratios, and Proportional Relationships: the Relationship Between Two Theoretically Connected Content Areas
Auteur: Ezaki, John
Li, Jingxian
Copur-Gencturk, Yasemin
Verschenen in: International journal of science and mathematics education
Paginering: Jaargang 22 () nr. 2 pagina's 235-255
Jaar: 2023-04-13
Inhoud:
Uitgever: Springer Nature Singapore, Singapore
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland