Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Effectiveness of Argument-Based Inquiry Approach on Grade 8 Students’ Science Content Achievement, Metacognition, and Epistemological Beliefs
 
 
Titel: Effectiveness of Argument-Based Inquiry Approach on Grade 8 Students’ Science Content Achievement, Metacognition, and Epistemological Beliefs
Auteur: Tucel Deprem, Sabahat Tuğçe
Çakıroğlu, Jale
Öztekin, Ceren
Kıngır, Sevgi
Verschenen in: International journal of science and mathematics education
Paginering: Jaargang 21 () nr. 4 pagina's 1057-1079
Jaar: 2022-07-16
Inhoud:
Uitgever: Springer Nature Singapore, Singapore
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland