Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
 
  Promoting students’ use of epistemic understanding in the evaluation of socioscientific issues through a practice-based approach
 
 
Titel: Promoting students’ use of epistemic understanding in the evaluation of socioscientific issues through a practice-based approach
Auteur: Leung, Jessica Shuk Ching
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 48 () nr. 5 pagina's 591-622
Jaar: 2020-08-17
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland