Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 4 gevonden artikelen
 
 
  Is drawing after learning effective for metacognitive monitoring only when supported by spatial scaffolds?
 
 
Titel: Is drawing after learning effective for metacognitive monitoring only when supported by spatial scaffolds?
Auteur: Kollmer, Julia
Schleinschok, Katrin
Scheiter, Katharina
Eitel, Alexander
Verschenen in: Instructional science
Paginering: Jaargang 48 () nr. 5 pagina's 569-589
Jaar: 2020-07-10
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 4 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland