Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Using Students as Subjects—A Comparative Study of Students and Professionals in Lead-Time Impact Assessment
 
 
Titel: Using Students as Subjects—A Comparative Study of Students and Professionals in Lead-Time Impact Assessment
Auteur: Höst, Martin
Regnell, Björn
Wohlin, Claes
Verschenen in: Empirical software engineering
Paginering: Jaargang 5 (2000) nr. 3 pagina's 201-214
Jaar: 2000
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland