Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Using Students as SubjectsA Comparative Study ofStudents and Professionals in Lead-Time Impact Assessment
 
 
Titel: Using Students as SubjectsA Comparative Study ofStudents and Professionals in Lead-Time Impact Assessment
Auteur: Martin Höst
Björn Regnell
Claes Wohlin
Verschenen in: Empirical software engineering
Paginering: Jaargang 5 (2000) nr. 3 pagina's 14 p.
Jaar: 2000-11
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Boston, U.S.A
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland