Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 34 gevonden artikelen
 
 
  Decoding the effectiveness of social media influencers’ endorsement on consumer behavior: an evidence-based approach
 
 
Titel: Decoding the effectiveness of social media influencers’ endorsement on consumer behavior: an evidence-based approach
Auteur: Salunke, Parth
Jain, Varsha
Eastman, Jacqueline
Mishra, Tatsita
Chakraborty, Amrita
Verschenen in: Electronic commerce research
Paginering: Jaargang 25 () nr. 3 pagina's 2309-2345
Jaar: 2025-04-09
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 34 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland