Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 25 gevonden artikelen
 
 
  An eye-tracking study on how the popularity and gender of the endorsers affected the audience’s attention on the advertisement
 
 
Titel: An eye-tracking study on how the popularity and gender of the endorsers affected the audience’s attention on the advertisement
Auteur: Zahmati, Majid
Azimzadeh, Seyed Morteza
Sotoodeh, Mohammad Saber
Asgari, Omid
Verschenen in: Electronic commerce research
Paginering: Jaargang 23 () nr. 3 pagina's 1665-1676
Jaar: 2023-03-06
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 25 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland