Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Conceptual and procedural teaching: does one teaching approach moderate the relationship between the other teaching approach and algebra achievement?
 
 
Titel: Conceptual and procedural teaching: does one teaching approach moderate the relationship between the other teaching approach and algebra achievement?
Auteur: Gerasimova, Daria
Miller, Angela D.
Hjalmarson, Margret A.
Verschenen in: Educational studies in mathematics
Paginering: Jaargang 114 () nr. 2 pagina's 181-198
Jaar: 2023-03-20
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland