Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Engagement and affect patterns in high school mathematics classrooms that exhibit spontaneous problem posing: an exploratory framework and study
 
 
Titel: Engagement and affect patterns in high school mathematics classrooms that exhibit spontaneous problem posing: an exploratory framework and study
Auteur: Headrick, Lorna
Wiezel, Adi
Tarr, Gabriel
Zhang, Xiaoxue
Cullicott, Catherine E.
Middleton, James A.
Jansen, Amanda
Verschenen in: Educational studies in mathematics
Paginering: Jaargang 105 () nr. 3 pagina's 435-456
Jaar: 2020-11-17
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland