Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 33 gevonden artikelen
 
 
  Commentary on Ammar et al. (2024) “The Effects of Contextual Interference Learning on the Acquisition and Relatively Permanent Gains in Skilled Performance: Critical Systematic Review with Multilevel Meta‑analysis”
 
 
Titel: Commentary on Ammar et al. (2024) “The Effects of Contextual Interference Learning on the Acquisition and Relatively Permanent Gains in Skilled Performance: Critical Systematic Review with Multilevel Meta‑analysis”
Auteur: Czyż, Stanisław H.
Verschenen in: Educational psychology review
Paginering: Jaargang 37 () nr. 2 pagina's xx
Jaar: 2025-03-22
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 33 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland